Tuesday, January 27, 2009

mmm kerja kerja kerja

Hampir 2minggu aku bertugas ditempat baru, kerja baru..agak bosan kerna belum dapat jadual lagi..barangkali disebabkan kesibukan orang atasanuntuk melunaskan tanggungjawab menyiapkan jadual mengajar..Mengajaruntuk mata pelajaran bukan bidang yang aku minati, membuatkan aku kurang bersemangat..apapun aku akan lakukan sebaik mungkin..ICT adalah bidang aku, tapi disebabkan guru IT ramai, maka subjek pilihan lain mungkin English..hahaha...

Minggu selepas Chinese New Year akan bertambah sibuk memandangkan aku terlibat dalam pengurusan data pelajar STPM..tak banyak ingin kucoretkan catatan di sini.Sahabat perjuangan sibuk dengan urusan masing...rindu pada kalian....

1 comment:

Anonymous said...

try jutawan senyap Mohd. Nizam

http://www.klikjutawan.com/recommends/jutawansenyap2u