Wednesday, November 12, 2008

AKTIVITI - SUK PERUMAHAN, WISMA DARUL AMAN, KEDAH

nilah bomoh siam yg bertapa di gua yg belum diberi nama...aku sempatla memberi salam kat dia..

sempat pose kat tiger valley...aku sempat menjeling manja kat sultan(bapak segala tiger kat c2)

seksinya depa nih...ish2..gara2 nak bagi panjang barisan masing2 bukak baju..


putri n bawang merah sempat melihat gajah membuat aksi ntah apa2...



aku n bawang puteh tersengih girang dek xpenah jupo air...




sabtu minggu lepas dipenuhi dgn aktiviti..mana tidaknya ari jumaat aku n famili pegi rombongan g da lost of tambun. Acara tahunan untuk geng2 wargakerja perumahan, wisma darul aman.Awal-awal pagi kul5.30pg dh betolak,kata mama solat jumaat xwajib untuk abah sekiranya kuar dari daerah sebelum subuh menjelma.










Perjalanan dimulai dengan bacaan doa Pak Su (panggilan untuk abah)pada jam 7pagi. Sebanyak 2 buah bus disediakan untuk tujuan tersebut.tak banyak makanan kami bawak, ye la smua makanan untuk brekpes dh pun disediakan. Nasi lemak, air kopi,teh, kuih muih pehh!! banyak giler...kul10 lebih da pun sampai, apalagi posing la sakan beb!!..kami adikberadik haha pose sampai xingat dunia...sukaneka aku xmasuk. bagi je adik2 masuk...


tanpa abah sure acara xmeriah...ye la paksu glamer..dapat pulak cabutan bertuah tmpt kedua, wahh tu sudah bagus..smua mainan aku main, blasah je...gelongsor air yg sebabkan suara aku ilang gara2 menjerit dari atas sampai bawah..aku fobia kt air..Berbanding dengan the karnival sg.petani pastinya da lost of tambun lg seronok.but klu da lost ngn bukit merah...of coz bukit merah lg best...cuti nunggu posting at least terisi gak la..haha..bestnye...ni la gambar2 yg sempat diambil...ada banyak lg..yg len copyrite...



































No comments: