Wednesday, November 12, 2008

cintailah buku

Service yg disediakan oleh library kedah bertambah ok..peminjaman majalah dan bahan media cd/vcd dh dibenarkan..jadinya 5bahan boleh dipinjam..so, tiap2 minggu aku wat peminjaman cd movie..untuk mengelakkan aku menjadi pirate bek aku pinjam je la..xyah kuar duit..majalah rapi menjadi pilihan utama pembacaanselain buku kisah-kisah sahabat nabi. n terbaru yg aku pinjamyg berjudul Wanita-wanita yang sangat dikasihi nabi S.A.w/pengarang MuhammadIbrahim Sulaiman.Cetakan 1995/Pustaka Ilmu

Buku ni belum dibaca lagi..hehe..buku ini terbahagi kepada4bab yakni mengenai para ibu mithali, para isteri teladan, putri harapan ayah bonda dan saudara perempuan muslimah.

Antologi karya sasterawan 2005/diselanggara oleh SM Zakir [et al.]...terdapat 48 penulis yang mempersembahkan cerpen-cerpen mereka dan puisi mereka..aku bukan peminat novel, aku suka membaca cerpen yang kukira mudah jalan penceritaan dan jalan cerita hanya beberapa helai sahaja bebanding novel..

No comments: